Eu chiar nu înțeleg dezbaterea „dacă Teambuilding e un film bun sau prost”. Sigur că e prost. A devenit prost în momentul în care a dobândit recordul de vizionări în cinematografe. Îți explic imediat:
În România:
– cea mai ascultată muzică este maneaua.
– cea mai comandată mâncare este shaorma.
– cel mai votat președinte a fost Iliescu.
– singurul politician considerat a fi providențial a fost Cioloș.
– utilizatorii ING cred că banca le vrea binele.
– bucureștenii au crezut că Nicușor Dan e bun de primar.
– cele mai vândute mezeluri au cele mai multe E-uri
– Raiffeisen Bank dă credite avantajoase rușilor în Donbas și încă funcționează.
– copiii îl plac pe Andrew Tate mai mult decât pe David Popovici.
– când pierde o minge Simona Halep toți telespectatorii cred că ei ar fi dat mai bine dacă aveau racheta ei.
– Vodafone promovează jocuri de noroc și oamenii cred că e o companie bună.
În lipsa educației și presați de marketingul strivitor, românii și-au pierdut de mult busolele etice, morale și estetice. Mâine, dacă un start-up începe să promoveze sinuciderea, cu un buget de marketing consistent, în heavy rotation pe televiziuni și cu câțiva influenceri pe net care să promită un iPhone 21, apă alcalină la discreție și 27 de fecioare în metavers, sute de mii de români își vor pune capăt zilelor doar ca să fie primii boși din laptopul cuiva.
Deeeci: dacă Teambuilding a făcut cele mai mari încasări nu poate fi decât prost.
q.e.d.
Articol preluat de pe site-ul psnews.ro